
Ми надаємо офіційну гарантію на продукцію.
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару в будь-якому регіоні України або безпосередньо до нас.
Термін гарантії вказаний в описі товару і визначається від дати його покупки, якщо з якихось причин гарантія не вказана, зверніться до нас, і наші менеджери нададуть Вам всю необхідну інформацію.
Товари, що підлягають гарантійному ремонту, доставляються на ремонт силами Покупця та його коштом, або повертаються Покупцю силами та коштом Продавця.
Здійснивши покупку в нашому інтернет-магазині ви отримаєте професійну технічну підтримку, якісне обслуговування і гарантійний сервіс.
Правила встановлення та експлуатації LED товарів:
- Монтаж і демонтаж освітлювальних приладів проводиться тільки після відключення їх від електромережі.
- У разі використання світлодіодних ламп в приміщеннях з підвищеною запиленістю або на відкритому повітрі, лампи встановлюються в захищені від пилу світильники.
- Світлодіодні лампи та світильники не можна використовувати спільно з димером, якщо в інструкції немає підтверджувальної інформації.
- Забороняється використання світлодіодних освітлювальних приладів, що мають пошкодження корпусу, цоколя, драйвера та інших конструкційних частин освітлювального приладу.
- Уникайте контактів з водою або іншими рідинами. У разі потрапляння води або інших рідин у світлодіодну лампу (світильник), категорично забороняється включати такий прилад в електромережу.
Звертаємо особливу увагу, що забороняється установка світлодіодних ламп у світильниках і приміщеннях, де недолік вентиляції може привести до зростання температури навколишнього повітря навколо лампи вище 40°С, а також в приміщеннях з відносною вологістю вище 80%. Під це обмеження потрапляє, наприклад, установка світлодіодних ламп в закриті світильники і плафони, а також в усі види світильників в саунах, лазнях і т.п. приміщеннях.
Якщо товар вийшов з ладу в межах гарантійного терміну, тоді товар підлягає гарантійному ремонту. У разі якщо немає можливості провести ремонт, здійснюється заміна.
Гарантійні зобов'язання діють, тільки при дотриманні всіх правил експлуатації. Товар, який підлягає гарантійному ремонту, повинен бути повністю укомплектований.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушене збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнені документи; (Вимоги до заповнення – чітко і правильно заповнені: модель товару, серійний номер, дата продажу, печатка магазину, підпис покупця та ін.);
- змінений, стертий або не може бути встановлений серійний номер або програмне забезпечення.
Гарантійні зобов'язання не поширюються в разі:
- природного зносу або вичерпання ресурсу;
- пошкоджень в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкоджень, викликаних аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- механічні або хімічні пошкодження товару;
- пошкоджень, викликаних дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших пристроїв;
- пошкоджень, викликаних використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації, монтажу і транспортування, зазначених в експлуатаційних документах;
- використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу або не передбачено виробником;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

Ми дотримуємося всіх законів і Закон України «Про захист прав споживачів» в тому числі.
Ви можете повернути товар на протязі 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
При поверненні ми повинні перевірити та переконатися, що товар не був у вживанні та не має слідів використання, повністю укомплектований і не порушена цілісність упакування, збережені всі ярлики, пломби та заводське маркування. Після оформляємо повернення.
Відрізні матеріали, які продаються на метраж, обміну або поверненню не підлягають, згідно зі статтею №9 закону України «Про захист прав споживачів». Також поверненню не підлягають індивідуальні замовлення, зроблені або привезені на вимогу замовника.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводитися тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Заміна товару:
Для повернення або заміни протягом 14 днів з дня покупки:
1. Попередньо попередьте нас тел. Або e-mail. Потім відправляйте м.Запоріжжя (попередньо обговоривши з нашим менеджером адресу доставлення), або самостійно доставте товар безпосередньо за тією адресою, де Ви його отримували. (Посилання на адреси магазинів). Відправка товару здійснюється коштом покупця.
- без пошкоджень і ознак експлуатації
- з комплектацією і з усіма документами: копія видаткової накладної або товарний чек і документами на товар (якщо було присутнє: пакування, паспорт товару, декларація відповідності, інструкція та ін ..)
Якщо ознаки експлуатації відсутні:
2. Ми приймаємо товар
3. Пропонуємо Вам аналог
4. Відразу видаємо / висилаємо його (при наявності на складі)
Якщо товар експлуатувався:
2. Товар відправляється виробнику / імпортеру (термін експертизи 14 днів)
3. Ми отримуємо висновок експертизи
4. Якщо товар несправний через виробника (заводський брак), просто видаємо Вам такий же або за погодженням з клієнтом можемо замінити на аналогічний.
5. Якщо заміна неможлива через відсутність аналогічного товару, ми зробимо повернення коштів

6. Повернення коштів проводиться в день розірвання договору:
- при готівковій формі оплати в пункті самовивозу/магазині – протягом 5-30 хвилин
- при оплаті банківською картою в магазині - у термін, визначений чинним законодавством України (з моменту повернення товару в магазин).
ВАЖЛИВО: при оформленні повернення в магазині, обов'язкова наявність карти або девайса, з яких проводилася оплата. - у разі безготівкової оплати юридичною особою від Вас буде потрібен лист на офіційному бланку підприємства з печаткою на повернення грошових коштів із зазначенням банківських реквізитів. Кошти повертаються в термін, визначений чинним законодавством України.



























